header willows alle coverbands

Willows

Vertel eens wat over Willows en de bandleden

De band bestaat uit Willeke (zang), Frank (drums), Michiel (gitaar) en Sander (bas). Willows is een Pop - Rock Coverband, het liefst laten we alles rocken! Willows is een veelzijdige band die naast het spelen van uitversterkte optredens op kleinere of grotere podia ook prima in een kleinere setting akoestisch kan spelen. Willeke heeft een dijk van een stem en met z'n vieren zetten wij een leuke show neer!!

Uit hoeveel bandleden bestaat Willows?

Rock, Pop, Blues

• > Klik hier voor een greep uit ons repertoire

the story - Brandi Carlile Nobody's wife - Anouk Simply the Best - Tina Turner hit me baby one more time - Britney Spears Jerusalem - Anouk Don't stop Believing - Journey This is what it feels like - Armin van Buuren Angels - Robbie Wiliams Iedereen is van de wereld - The Scene Bitch - Meredith Brooks Sex on Fire - Kings of Leon Zombie - The Cranberries Creep - Radiohead Rockin in the free world - Neil young bloed, zweet & tranen - Andre Hazes Van een bluesrock jam tussendoor zijn we ook niet vies!

Lekker muziek maken en iedereen vermaken!

Willows komt uit Veenendaal, treedt op in Utrecht en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over Willows, alvast reserveren en offerte aanvragen