header thevibes alle coverbands

The Vibes

Vertel eens wat over The Vibes en de bandleden

The Vibes is een ervaren rockparty coverband uit Lier(Antwerpen). Begonnen met feesten in 1997 en intussen al zowat 170 optredens achter de rug. De bandleden van The Vibes hebben altijd zin in een feestje en delen dezelfde passie voor goeie muziek, wat de perfecte combinatie is voor een leuke avond. The Vibes brengen een boeiende show, die een mix is van recente hits, oude krakers, originele medleys, mashups en een dosis humor. Frontdame Xenia "Moeder Liza" Geysemans is een echt partybeest dat het beste van Anouk, Amy Winehouse en andere stevige rockdames in zich verenigt. Haar 2 gitaristen, bassist en drummer zijn met veel plezier haar medeplichtigen.

Uit hoeveel bandleden bestaat The Vibes?

alle-coverbands-video-blanco                                                               alle-coverbands-video-blanco

Rock en pop covers, verwerkt in medleys en mashups.

icon-allecoverbands-facebook

The Vibes komen uit Lier | Antwerpen | België, en treden op in Antwerpen en aangrenzende provincies.

Meer info opvragen over The Vibes, alvast reserveren en offerte aanvragen

Vul het formulier hiernaast in om meer informatie over coverband The Vibes op te vragen. Je kunt ook meteen een gewenste datum voor resevering invullen.