header riptide alle coverbands

Riptide

Vertel eens wat over Riptide en de bandleden

Riptide is een rockcoverformatie van vier muzikanten die elkaar gevonden hebben in eenzelfde doel, namelijk het brengen van rock-muziek zoals het hoort: zang, drums, bas en gitaar – vet, stevig en met volle overgave, kort samengevat: “het dak moet eraf!” Lekkere Rock Covers met hier en daar een balad, zo nu en dan met een “Riptide sausje”.

Uit hoeveel bandleden bestaat Riptide?

alle-coverbands-video-blanco

--
Psycho - MUSE Go With The Flow - Queens of the Stone Age Special K - Placebo Hysteria - MUSE Don't Matter - Kings of Leon Figure It Out - Royal Blood My Hero - Foo Fighters Times Like These - Foo Fighters Joker And The Thief - Wolfmother Little Monster - Royal Blood No One Knows - Queens of the Stone Age Ten Tonne Skeleton - Royal Blood Not An Addict - K's Choice Cherry - Triggerfinger Reapers - MUSE Like The Way I Do - Melissa Etheridge Higher Ground - Stevie Wonder (Cover) Mercy - Triggerfinger ft. Selah Sue

Have fun and rock on!

Foo Fighters, Muse, Royal Blood, Triggerfinger

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube icon-allecoverbands-twitter

Riptide komt uit Heerlen, treedt op in Limburg en aangrenzende provincies.

Meer info opvragen over Riptide, alvast reserveren en offerte aanvragen