header noexcuse alle coverbands

NO EXCUSE

Vertel eens wat over NO EXCUSE en de bandleden

NO EXCUSE is opgericht door Ed & Bob Straatman (vader & zoon) en is een 4-mans coverband uit Barendrecht. We spelen o.a. nummers van de Rolling Stones, The Cure, Stevie Ray Vaughan, Gary Moore, B.B. King, U2, Red Hot Chili Peppers, Robben Ford en ga zo maar door. Verzoekjes zijn ook altijd welkom! Door de jaren heen hebben we op kleine en grote podia gestaan, van kleine cafés tot grote festivals, als Big Rivers, Delft Blues, etc.  De interactie met het publiek zorgt voor verrassende reacties uit het publiek.

Uit hoeveel bandleden bestaat NO EXCUSE?

Blues, rock en pop
Eric Clapton - Cocaine, Herman Brood - Saturday night, Jimi Hendrix - Purple haze, John Hiatt - Perfectly good guitar, Red Hot Chili Peppers - Dani California, Rolling Stones - Brown sugar, Rolling Stones - Gimme shelter, Stevie Ray Vaughan - Pride and joy, The Cure - A forest, U2 - I will follow, ZZ Top - La grange

Plezier maken en lekkere covers spelen die overgoten zijn met een heerlijke NO EXCUSE-saus

Stevie Ray Vaughan, John Mayer, Red Hot Chili Peppers

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-twitter   icon-allecoverbands-instagram

NO EXCUSE komt uit Barendrecht, treed op in Nederland en België.

Meer info opvragen over NO EXCUSE, alvast reserveren en offerte aanvragen

Vul het formulier hiernaast in om meer informatie over de band / coverband op te vragen. Je kunt ook meteen een gewenste datum voor reservering invullen.