header-nextgear-alle-coverbands.jpg

NEXT GEAR

Vertel eens wat over NEXT GEAR en de bandleden

De grote leeftijdsverschillen tussen de bandleden van NEXT GEAR zorgt voor een bijzondere dynamiek. Verschillende bouwjaren betekenen in dit geval namelijk ook een andere muzikale opvoeding/ voorkeur. Wat hen bindt? Muzikaliteit, creativiteit en passie. En ze zijn het allemaal eens: er is ruimte voor lol. In de woorden van drummer Jos; “Het zou zomaar weer eens leuk kunnen worden”!!

Uit hoeveel bandleden bestaat NEXT GEAR?

Classic Rock, Ballads, Blues, beetje Nederlands (De Dijk, The Scene)

• > Klik hier voor een greep uit ons repertoire

Lost, Losing my Religion, Born on the Bayou, Black Velvet, Comfortably Numb, China Groove, Modern world, Never be Clever, You make lovin'fun, Rain down on me, Wish you were here, The Dark, Man Down, Highway to Hell....etc

Smooth Gears, Solid Music! NEXT GEAR heeft een missie; moderne & klassieke rockmuziek toegankelijk maken voor jong en oud. Dat doen ze met een stevige setlist bomvol herkenbare songs in het Top 4000 genre.

Anouk, CCR, Doobie Brothers, Pink Floyd, Herman Brood, Cat Stevens, Fleetwood Mac, Beth Hart, Trigger Finger, REM, De Dijk

NEXT GEAR komt uit Utrecht, we treden op in de regio Utrecht.

Meer info opvragen over NEXT GEAR, alvast reserveren en offerte aanvragen

Vul het formulier hiernaast in om meer informatie over de band / coverband op te vragen. Je kunt ook meteen een gewenste datum voor reservering invullen.

Profiler gaat door als NEXT GEAR. Met een nieuwe bezetting, een nieuwe naam en een nieuwe huisstijl maken we in 2023 een frisse herstart.