Moeflons Feestband

Vertel eens wat over Moeflons Feestband en de bandleden

Feestband Moeflons is ontstaan rond 1975 en is "na wat wisselingen" de laatste jaren uitgegroeid tot een strakke en dampende feestband, ze hebben dan ook een goede en gevestigde naam in het feest, evenementen en bruiloftscircuit. Door de jarenlange ervaring van de bandleden staan ze hun mannetje op elk evenement, feesttent, bruiloft, kroeg, of wat dan ook. Mede dankzij een zeer breed repertoire, van Robbie Williams tot Wolter Kroes, van BoerenRock tot Volendam, smartlap, feestkraker, top40 nummers ze zijn echt van alle markten thuis. Nieuw in het assortiment (2011) is de akoestische set (op barkruk). Het ene na andere nummer wordt (bijna) onversterkt gespeeld op accordeon, akoestische gitaar en cajun.... dit meestal in het begin van de avond terwijl de gasten binnen komen..... Ludieke acts (zoals bijvoorbeeld een boerenrockset) en leuke acts met de gasten tijdens de avond zelf zorgen voor een optimale sfeer in de zaal. Uiteraard maakt de feestband Moeflons gebruik van een uitstekende licht & geluids-installatie en wordt ook de kleding aan de avond zelf aangepast zodat het totaal een verzorgd en professioneel geheel is. Sinds 2006 hebben de Moeflons diverse singles uitgebracht, o.a. "het dak gaat eraf" van juni 2006. Deze is in eerste instantie voor de fun gemaakt maar was een erg leuk regionaal succes. Alle singles zijn tot nu toe zeer goed ontvangen bij publiek, Radio & TV en werden/worden nog veel gedraaid op de kleine en grote zenders. Je kunt de verschillende previews van onze eigen nummers beluisteren bij discografie. Naar aanleiding van het uitbrengen van de diverse singles zijn er ook diverse RADIO en TV optredens gedaan, O.a. bij RTV Oranje, RadioNL, RTV oost in het muziekprgramma de "Regiotap", het muziekprogramma van RTV noord en RTV Drenthe "groeten uit Hoogkerk". Kortom: Een avond met de Moeflons Feestband is een avond waar mensen nog lang over na zullen praten. BOEK NU!

Uit hoeveel bandleden bestaat Moeflons Feestband?

We spelen alles.
Van Toto tot Jannes. Van Robbie Williams tot Rammstein. Van smartlap tot Top-100.

Feest zal het worden!!!

Tja... door wie niet.

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-twitter  icon-allecoverbands-instagram

Moeflons Feestband komt uit Drenthe, treed ook op in Drenthe en aangrenzende provincies.

Moeflons Feestband

Dit is de leukste band van drenthe en omstreken!!!

Meer info opvragen over Moeflons, alvast reserveren en offerte aanvragen