header-letsfolk-alle-coverbands.jpg

Let's Folk

Vertel eens wat over Let's Folk en de bandleden

Let's Folk is een lokale Folkband uit Katwijk met muziek voor iedere liefhebber van diverse Folkstijlen: de Nederfolk, Ierse Folk, Bluegrass en andere stijlen komen voorbij.
De band is uitgerust met 5 stemmige zang, gitaar, banjo, mandoline, bas, accordeon, diverse fluiten en cajon. De bandleden zijn muzikanten die al wat jaartjes meegaan!
Samen zullen ze u in de Keltische streken laten wanen, u laten genieten van de bluegrass om dan vervolgens snel weer voet op eigen bodem te plaatsen en een Folkfeest te geven waar iedereen van houdt!
De bandleden van Let’s Folk zijn: Dirk-Jan van Rijn - Vocals & Gitaar (bekend van: Retuned & praiseband TOV) Martin Vooijs - Vocals, Accordeon & Mandoline (bekend van: Café de Melkboer) Willemijn van Duijn - Vocals & Fluiten (bekend van diverse projecten & coverband N.E.N) Arwin Vooijs - Vocals & Basgitaar (Bekend van: Tot Laterz! & Intensive Cover) Hans Vink - Vocals & Percussie ( Bekend van: Lekker Bezig / The Sellouts) Johan de Vreugd - Banjo & Gitaar (Bekend van diverse gospel projecten) Wij hopen u snel te ontmoeten!

Uit hoeveel bandleden bestaat Let's Folk?

Voornamelijk Ierse & schotse Folk
Alle soorten Ierse en Schotse nummers maar ook de Nederlandse folk schuwen we niet.

Throw your legs on the dancefloor lassies!

Drop Kick Murphys, The Kilkennys, The Dubliners, Young Folk, Mumford & Sons, The High Kings

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-instagram

Let's Folk komt uit Katwijk aan Zee, treedt op in Zuid-Holland en aangrenzende provincies.

Meer info opvragen over Let's Folk, alvast reserveren en offerte aanvragen