KROEPIN

Vertel eens wat over KROEPIN en de bandleden

Een aantal jaar geleden is de band ontstaan uit een groep enthousiaste jongens. De bandnaam was al gauw bekend naar aanleiding van het repetitie adres aan de Kroepinsweg te Holten. Het repertoire bestond voornamelijk uit rock and roll nummers waaronder Guns ’n Roses, Red Hot Chili Peppers, Jovink en Deep Purple. Langzamerhand kwamen er meer sfeer verhogende en toegankelijke nummers op het repertoire.
Enkele jaren zijn de nummers Guns ’n Roses en Jovink nog niet verdwenen uit het repertoire, maar zijn deze aangevuld met vooral nummers met een hoog meezing gehalte. We kunnen de band Kroepin nu beschouwen als een allround coverband. Kroepin geeft hoofdzakelijk gehoor aan wat het publiek van ze verwacht. Het repertoire bestaat voornamelijk uit swingende medleys met een hoog meezing- en feestgehalte.
Met het oog op dampende feesttenten en volle zalen wordt er voortdurend aan de weg gewerkt om de shows up-to-date te houden en 100% feest te garanderen!

Uit hoeveel bandleden bestaat KROEPIN?

Allround, Top40, Rock&Roll, Rock, Classics. Voornamelijk knallende medley's per thema.

Covering it all!

Veel kijken bij grote bands maar vooral eigen creativiteit.

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-twitter

KROEPIN komt uit Holten en omstreken, treed op in Overijssel en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over KROEPIN, alvast reserveren en offerte aanvragen