JINXED

Vertel eens wat over JINXED en de bandleden

J I N X E D speelt met veel ontzag en passie DE Blues-Rock klassiekers uit de 60's & the 70's....en verder...! Begin 2015 wisten 5 getalenteerde muzikanten elkaar te vinden. Zij delen één gezamenlijke passie: Blues & Rock uit de jaren zestig en zeventig. JINXED bestaat uit ervaren muzikanten die in diverse bands actief waren in het verleden, o.a. Pebbles & BammBamm, WC Experience, Mo Stax, Pebbles, RammBamm en Van Brenghe.

Uit hoeveel bandleden bestaat JINXED?

alle-coverbands-video-blanco

Blues en Rock. Muziek 'recht uit het hart', gespeeld op een bijzondere eigenzinnige wijze. Denk aan grote hits van o.a. Joe Cocker, Brainbox, Robert Palmer, Stevie Ray Vaughan, The Spencer Davis Group, Rory Gallagher, CCR en Jimi Hendrix.

Aftikken en gáán!

Teveel om op te noemen! ;)

icon-allecoverbands-youtube

JINXED komt uit Breda en omstreken, treed op in Noord-Brabant en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over JINXED, alvast reserveren en offerte aanvragen