header jagger alle coverbands

JAGGER

Vertel eens wat over JAGGER en de bandleden

JAGGER behoort tot de grotere coverbands van Nederland en speelt op bedrijfsfeesten, bruiloften, gala`s en natuurlijk ook waar het ooit begon: studentenfeesten. Jagger bestaat uit acht geschoolde bandleden; Dominique Rombouts – zang Rodney Elzer – zang Joeri de Hoog – gitaar & zang Jarno van Es – toetsen Florian den Hollander – basgitaar Bram Knol – drums Jon Staekenborg – trompet & percussie Siebe Posthuma de Boer – trompet, percussie & backing vocals.
Van James Brown tot Bruno Mars en David Guetta, van smoothy jazz tot nineties house: JAGGER speelt ALLES wat je maar wilt! Jagger zorgt dat de bezoeker een te gekke avond beleeft, die hij zich nog lang zal herinneren. Reken maar dat de voetjes van de vloer gaan!
Jagger formerly known as Pushkin.

Uit hoeveel bandleden bestaat JAGGER?

Pop, rock, disco, soul, funk, dance, RnB, Nederlandstalig.

Strak, energiek, knallen!

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-twitter

JAGGER komt uit Amsterdam en omstreken, treed op in Noord-Holland en alle andere Nederlandse en Belgische provincies.

Meer info opvragen over JAGGER, alvast reserveren en offerte aanvragen