Funfact

Vertel eens wat over Funfact en de bandleden

Funfact is een veelzijdige coverband bestaande uit ervaren muzikanten met een professionele instelling, die met veel plezier met jullie mee denken om van iedere bruiloft, verjaardag, jubileum, buurtfeest of bedrijfsevenement een geweldige party te maken!
De muziek die Funfact ten gehore brengt is voor iedereen toegankelijk en op elk gewenst geluidsniveau, zodat iedereen het naar zijn / haar zin heeft.
Bovendien is Funfact te boeken in verschillende samenstellingen, aangepast aan jullie lokatie en feestwensen.

Uit hoeveel bandleden bestaat Funfact?

Wanneer je iets te vieren hebt, wil je natuurlijk jullie gasten naast een hapje en een drankje ook lekkere muziek voorschotelen! Of het nu om een heerlijke Quickstep, Rock 'n' Rolletje of Country dansje gaat, voor opa's,oma's, ooms en tantes, een rondje classic Rock voor de stoere vrienden, Hollandse meezingers voor je vrienden uit de kroeg, een zwoele Salsa of lazy Reggae voor de collega's, of het ophalen van je jeugd met bijbehorende nummers... Funfact Coverband heeft het.

Gezelligheid kent geen tijd!

Funfact komt uit Gelderland, treed op in Gelderland en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over Funfact, alvast reserveren en offerte aanvragen