logo-allecoverbands-nl

Eddy Current & The Field

Vertel eens wat over Eddy Current & The Field en de bandleden

Eddy Current & The Field is een Rock/Bluesrock CoverTrio uit Assen. We spelen muziek van uit jaren '50 tot heden. Onder andere CCR, David Bowie, ZZ Top, Steve Miller Band, Triggerfinger, Neil Young, The Beatles, Jimi Hendrix, Joe Bonamassa, Elvis Costello, The Rolling Stones en meer.

Uit hoeveel bandleden bestaat Eddy Current & The Field?

Onze band bestaat uit 3 muzikanten.

Bekijk onze video's

alle-coverbands-video-blanco

Welke nummers en muziekgenres spelen jullie?

Rock Bluesrock

Wat is jullie muzikale motto?

Alles geven op het podium weinig pauzes. Of het nu voor 10 man of 1000 is altijd vol overgave! Da's EC & TF!

Sociale media enzo

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube

Wat kosten jullie dan?

Prijs op aanvraag.

Waar komen jullie vandaan en waar spelen jullie?

Eddy Current & The Field komt uit Assen, treed op in Drenthe en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over Eddy Current & The Field, alvast reserveren en offerte aanvragen

Vul het formulier hiernaast in om meer informatie over de band / coverband op te vragen. Je kunt ook meteen een gewenste datum voor resevering invullen.