header earcandy allecoverbands

EarCandy

Vertel eens wat over EarCandy en de bandleden

Muzikaal entertainment van de bovenste plank! Een live-show van EarCandy is een sensatie; klassieke krakers van toen en de grootste hits van nu vormen een feest voor oor, oog en ledematen. Met opzwepende medleys en recente up-tempo hits is de dansvloer altijd vanaf de eerste minuut vol. Door dit gevarieerde repertoire is EarCandy voor iedereen een heerlijk herkenbaar muzikaal feest. Niet te missen: zangeres Marcelle. Met haar ervaren, professionele stem was ze al bij vele bekende topbands te horen. Haar fantastische zangkwaliteiten kunnen een breed scala aan nummers aan, bijna niets is haar te gek. Met haar vlotte babbel tovert ze de zaal binnen een mum van tijd om tot een bruisende, feestende massa. De vier doorgewinterde muzikale talenten die Marcelle ondersteunen en begeleiden maken het feestje compleet. Het licht en geluid van deze top coverband is state-of-the-art; een vaste, professionele licht- en geluidscrew zorgt tijdens iedere show voor een constant hoog niveau. Met een spectaculair uitgelichte band is er al snel een aantrekkelijke sfeer. Het feestpubliek staat direct vooraan om naar de show te kijken. Met hun uitzinnige talent en de aanstekelijke chemie die van het podium afspat, is EarCandy dé enthousiaste, professionele coverband die jouw feest gegarandeerd tot een succes maakt. En waar nog lang over nagepraat zal worden!

Vanaf heden is er naast de standaard formatie ook de EarCandy XL variant te boeken! De standaard EarCandy formatie aangevuld met extra zangeres en/of blazerssectie (saxofoon & trompet).

Uit hoeveel bandleden bestaat EarCandy?

Pop, Top 40, Rock, R&B, Dance, Dance Classics, NL talig

JOIN THE PARTY!

Alle bands die hits hebben gescoord! :)

EarCandy komt uit Noordwijk en omstreken, treedt op in Zuid-Holland en alle andere Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over EarCandy, alvast reserveren en offerte aanvragen