header-coverband-escape-alle-coverbands.jpg

Coverband Escape

Vertel eens wat over Coverband Escape en de bandleden

Zoekt u een Coverband voor uw bruiloft, trouwfeest, huwelijk, verjaardag of bedrijfsfeest? Wilt u van uw feest een avond om niet te vergeten maken,verzorgd door een spetterende band met gezellige interactie met het publiek, dan is Coverband Escape uw keuze. Flitsende performance op de bühne en een modern repertoire zijn de kenmerken van Coverband Escape uit Den Haag en Rotterdam. Het unieke en uitgebreide repertoire maakt Escape de juiste Coverband voor uw bruiloft, huwelijksfeest of bedrijfsfeest, livemuziek is toch de allerleukste muzikale omlijsting die er bestaat voor uw feest. De formatie Escape bestaat uit 3 bandleden die elk goede solozang en verschillende instrumenten ten gehore kunnen brengen, door deze afwisseling is het constant verrassend naar deze band te luisteren, op het moment dat u niet helemaal los gaat op de dansvloer. Het is ook heel fijn dat Escape door de kleinere bezetting heel flexibel om kan gaan met de beschikbare ruimte op uw feestlokatie. Zowel op een klein feest van 60 man, als op een grote bühne voor een bedrijfsfeest van 800 man kan Escape zijn mannetje staan. Geluid en licht kan direct aangepast worden aan een kleinere ruimte óf juist aan een groter feest van 1000 man of zelfs over de 2000 gasten. Hoewel deze band uit maar drie muzikanten bestaat zal Escape zeker niet onderdoen voor een vijf of zesmans formatie, en natuurlijk is Escape ook flexibeler als een grote band als het gaat om ruimte en geluidsniveau. Omdat de band Escape al sinds 1988 bestaat is de band goed op elkaar ingespeeld en is het repertoire door de jaren heen behoorlijk uitgebreid. Wekelijks repeteren de leden van de band Escape nieuwe nummers om de hitlijsten bij te houden. Het uniek en uitgebreide repertoire maakt Escape ook de juiste band voor uw bruiloft of feest omdat de band zich direct aan kan passen aan de mensen die op uw feest aanwezig zijn. Het repertoire varieërd van de 70's tot aan de allernieuwste hits uit de Top 40 van deze week evenals oudere en nieuwere hits van hollandse bodem. Door de diversiteit van het reperetoire is er muziekkeuze voor zowel de jongere als oudere generatie op uw feest, kortom voor ieder wat wils.

Uit hoeveel bandleden bestaat Coverband Escape?

Van de 70's tot aan de allernieuwste hits uit de top 40 van deze week.

Muziek is de taal die iedereen verstaat.

Beyoncé, Whitney Houston, Bruno Mars, Dua Lipa, Armin van Buuren, Rolling Stones, REM, U2, Golden Earring, Anouk, Tina Turner, Trammps, Joe Cocker, Luis Fonsi, Sean Paul, Sia, Anne Marie, Pink, Ed Sheeran, Rihanna, Justin Timberlake, Andre Hazes, Dre Hazes, De Dijk, Blof, Shakira, The Black Eyed Peas, Fergie, Guns 'n Roses, ZZTop, Eagles, Bob MArley, Guus Meeuwis, Ruth Jacott, Don Omar, Gypsy Kings etc. etc.

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-twitter  icon-allecoverbands-google-plus

Coverband Escape komt uit Den Haag, treedt op in Nederland en België.

Meer info opvragen over Coverband Escape, alvast reserveren en offerte aanvragen