header diaz alle coverbands

Coverband DIAZ

Vertel eens wat over Coverband DIAZ en de bandleden

Met de Belgische coverband DIAZ haal je de zekerheid in huis van een geslaagd muziekevenement. DIAZ legt al zijn passie in de weegschaal om van jouw festival, jouw bedrijfsfeest, jouw privéfeest, jouw trouwfeest, jouw galabal, … een fantastisch muziekfeest te maken. De sterke stemmen van zowel zangeres en zanger en de professioneel klinkende sound van de muzikanten zorgt voor een top muzikale ervaring. Met deze 7-koppige band heb je garantie op een vol en afwisselend geluid (afwisseling zangeres en zanger; keyboards zorgen voor de extra “toets”). DIAZ heeft een heel uitgebreid repertoire en gaat heel breed qua muziekgenres en nummerkeuze met zeer herkenbare nummers voor iedereen, dus voor elk wat wils. Deze band is een rasechte coverband (geen partyband) en speelt de nummers volledig uit - uit respect voor de muziek - wat ook ademruimte geeft aan het publiek. Voor dezelfde betaalbare, scherpe prijs speelt DIAZ zolang als jij wilt (standaard 2 uur, maar kan ook korter of langer). Bovendien zijn er verschillende formules mogelijk, dus er is steeds een formule geschikt voor jouw wensen en voor jouw budget. Niet voor niks werd DIAZ finalist tijdens Clash of the Coverbands 2012 Benelux en in de voorbije jaren zijn ze alleen nog maar beter geworden :-) Waar de band ook speelt, het dak gaat er gegarandeerd af! Je kan rekenen op snel rechtstreeks contact met de band en je krijgt persoonlijke aandacht en advies voor jouw evenement.

Uit hoeveel bandleden bestaat Duo Two For You?

Rock, pop, rock & roll, softrock, country, new wave, dance, ...

Met onze muzikale passie maken wij er een spetterend muziekfeest van.

Coverband DIAZ komt uit Hamme en treed op in Oost-Vlaanderen en alle andere Belgische en Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over Coverband DIAZ, alvast reserveren en offerte aanvragen