header colorchangingegg alle coverbands

Color Changing Egg

Vertel eens wat over Color Changing Egg en de bandleden

Color Changing Egg (CCE) is een driekoppige formatie die op speelse wijze eigen werk afwisselt met een breed repertoire aan covers en die inkleurt met meerstemmige zang, gitaren, violen, lichte percussie, mandoline en banjo. Met interpretaties van klassiekers van o.a. Johnny Cash, Dolly Parton, Bob Dylan en Creedence Clearwater Revival en het onvervalste Nashvillegeluid van zangeres Isha krijgt CCE je gasten zeker aan het dansen! Of je nu een band zoekt voor een bedrijfsfeest, festival of bruiloft, of je verjaardag viert in je huiskamer of restaurant en op zoek bent naar passende begeleiding: CCE maakt je avond compleet. Bij grotere gigs verandert het trio in een standaard formatie met drummer Jerome en bassist Kenneth. Omdat de band beschikt over een eigen PA-systeem is alleen een stopcontact al voldoende voor een spetterend optreden... CCE speelde al in o.a. het Burgerweeshuis in Deventer, Dutch Design Week, Fruittuinenfestival Amsterdam, Strowis en Stayokay Utrecht. Eerder nam de band de single “Some Evenings” op in samenwerking met Studio Artichoque in Oisterwijk. CCE Staat onder de zakelijke leiding van Mazal van Arend uit Amsterdam.

Uit hoeveel bandleden bestaat Color Changing Egg?

Onze band bestaat uit 3 tot 5 muzikanten.

alle-coverbands-video-blanco

Folk, pop, roots, blues, country
Repertoire o.a. Johnny Cash, Bob Dylan, The Pogues, Emmylou Harris, Dolly Parton, Rolling Stones, Bruce Springsteen, Creedence Clearwater Revival

Intiem tot volledige band

Geschikt voor zowel kleine intieme bezetting (3 muzikanten) als volledige band (vijf muzikanten) voor grotere feesten. Repertoire uiteenlopend van intieme folk tot pop, rock en sixties covers, naargelang de wensen van de boeker. We beschikken over eigen backline indien nodig.

Stay right here on the sunnyside of the street!

Johnny Cash, Bob Dylan, The Pogues, Dolly Parton, Emmylou Harris, Rolling Stones, Bruce Springsteen, Creedence Clearwater Revival

Color Changing Egg komt uit Utrecht, treedt op in Utrecht en aangrenzende provincies.

Meer info opvragen over Color Changing Egg, alvast reserveren en offerte aanvragen