Buufband

Vertel eens wat over Buufband en de bandleden

De Buufband is een 5-koppige rock-pop-blues-coverband uit Zuid-Holland. Wij willen met met plezier een optreden voor U verzorgen en gebruiken hiervoor een eigen P.A. geschikt voor de kleinere en midelgrote gelegenheden tot zo'n 150 personen. Omdat wij geen extra backline gebruiken en de monitoring door middel van "in ears" doen hebben we geen grote podia of ruimte nodig. Tussen de sets door kunnen wij ook muziek d.m.v. cd's cerzorgen.
De Buufband is: Willem Klumper = gitaar, Johan Langelaar = drums en achtergrondzang, Pedro van Gessel = zang en mondharmonica, Richard Boekkooi = toetsen, gitaar en achtergrondzang, Arnold van den Berg = Basgitaar

Uit hoeveel bandleden bestaat Buufband?

alle-coverbands-video-blanco    alle-coverbands-video-blanco

Pop, Rock en Blues

Met plezier muziek spelen.

icon-allecoverbands-facebook

Buufband komt uit Voorschoten en omstreken, treed op in Zuid-Holland en aangrenzende Nederlandse provincies.

Meer info opvragen over Buufband, alvast reserveren en offerte aanvragen