Barracuda

Vertel eens wat over Barracuda en de bandleden

10 jaar lang zwierven ze over de podia van Nederland… zelfs België… Feesten, motortreffens, kroegen, festivals, zalen… Ruim 200 optredens… 765 gehaktstaven… ontelbare decibels… ruim voldoende alcoholische versnaperingen… 8236 snaren… 2813 drumstokken… 52.336 meter kabel afgerold… 52.330 meter kabel opgerold… Maar dat was toen… tijd voor een nieuwe start… Barracuda 2.0 – Rock with a Bite… klaar voor een nieuw decennium! Een vernieuwde setlijst, 2 verse muzikanten, 3 brokken ervaring en een verrassende show, maakt Barracuda 2.0 tot een niet te missen Female Fronted Rock-act!!! Ondersteund door een fanatieke crew en vette lichtshow, prikkelt Barracuda alle zintuigen… stilstaan is absoluut geen optie!

Greetz Barracuda – Rock with a Bite

Ps. We missen nog een xlr-kabel van 6 meter… de vinder wordt rijkelijk beloond!

Uit hoeveel bandleden bestaat Barracuda?

Rock with a bite! AC/DC,Heart, Guns 'n Roses, Foo Fighters, Anouk, Don Henley, Bruno Mars, Metallica, Mother's Finest, The Police, et cetera!

Rock with a bite!

Barracuda Rock With A Bite!

Altijd met spetterende lichtshow en eventueel met eigen PA.

Barracuda komt uit Uden, treedt op in Noord-Brabant en aangrenzende provincies.

Meer info opvragen over Barracuda, alvast reserveren en offerte aanvragen