header ac4dc alle coverbands

AC4DC

Vertel eens wat over AC4DC a.k.a. IESE/DAASE en de bandleden

AC/DC is feest en dat hebben de jongens van AC4DC - sinds 2005 in Vlaanderen bekend onder de naam 'Iese Daase' - duidelijk begrepen ! AC4DC brengt een explosief eerbetoon aan de Australische legende en doet zijn reputatie als ultieme sfeermaker keer op keer alle eer aan met wervelende shows. De band is vandaag - na 15 jaar en honderden optredens - uitgegroeid tot één van de leukste en meest authentiek klinkende AC/DC tributebands, inclusief een geweldige kanonnen- en pyroshow ! Met Fats aan het roer van de rock 'n roll trein, heeft AC4DC een frontman in huis wiens stem als twee druppels water lijkt op die van Brian Johnson. Markus imiteert de hyperkinetische duckwalks en zinderende gitaarsolos van Angus Young feilloos ... en uiteraard in schooluniform. De gebetonneerde ritmesectie ten slotte bestaat uit drie topmuzikanten : Tom (ritmegitaar), Lenny (drums) en Carl (bas). AC4DC neemt je mee op de highway to hell met het beste van AC/DC en een overdosis high-voltage rock 'n roll van de bovenste plank ! 4 those about to rock ... AC4DC salutes you !!

Uit hoeveel bandleden bestaat AC4DC IESE/DAASE?

Wij zijn de oudste tributeband van Vlaanderen en spelen sinds 2005 alle bekende en ook enkele minder bekende nummers van AC/DC, inclusief een geweldige visuele show met kanonnen, versterkermuren en vlammen.

Ons publiek een authentieke AC/DC experience van de bovenste plank bieden, zowel muzikaal als visueel.

AC/DC

Prijzen op aanvraag, verschillende formules mogelijk (backline show, XL show, XXL show).

AC4DC (aka IESE/DAASE) komt uit Tremelo (België) en omstreken en treed op in België, Nederland en de buurlanden. De band richt zich voornamelijk op festivals en de betere clubs en evenementen.

Meer info opvragen over AC4DC IESE/DAASE, alvast reserveren en offerte aanvragen