header theobscure alle coverbands

The obsCURE

Vertel eens wat over The obsCURE en de bandleden

The obsCURE is een Vlaamse Cure Tribute band die einde 2014 is ontstaan en erg snel heeft bewezen de vergelijking met de echte Cure te doorstaan. Een optreden van The obsCURE is vooral een beleving waarbij je niet enkel the Cure ziet en hoort maar vooral ook voelt. De stem van de zanger zit met momenten akelig dicht bij de echte Cure en met de ogen dicht zou je de kopie er soms zelfs niet uithalen. De muzikanten weten daarnaast ook de echte Cure sound neer te poten en bestrijken de volledige carrière van the Cure: oudere songs van The Cure zoals Killing an Arab klinken ook effectief zoals in de postpunk periode. Just Like Heaven klinkt dan weer erg hitgevoelig net zoals midden jaren 80. De band speelde op korte tijd al in Vlaanderen (zalen, festivals), op mooie podia in Nederland (Gebouw-T Bergen Op Zoom , Luxor Arnhem, De Pul Uden, Victorie Alkmaar), Duitsland (Keulen) en in Wallonie . Daarnaast waren ze ook al in Belgie op de nationale radio (JoeFm) voor een studiosessie van drie nummers.

Uit hoeveel bandleden bestaat The obsCURE?

Tribute The Cure

There is no cure for the CURE but the obsCURE
Met andere woorden: nog dichter bij de echte ga je ze niet vinden.

The Cure

icon-allecoverbands-facebook  icon-allecoverbands-youtube  icon-allecoverbands-twitter

The obsCURE komt uit Antwerpen en treedt op waar men ons wil hebben (voorlopig al in Belgie, Nederland, Duitsland)

Meer info opvragen over The obsCURE, alvast reserveren en offerte aanvragen