header redhotchilinators alle coverbands

Red Hot Chilinators

Vertel eens wat over Red Hot Chilinators en de bandleden

Schorre stembanden en een dampende zaal, dat is waar de Red Hot Chilinators voor zorgen. Deze jonge maar ervaren band zet elke tent op zijn kop. Met al veel lovende reacties en de ambitie om de beste RHCP-tribute van Europa te worden is dit een band die je gezien moet hebben. Ze spelen hits uit de meest populaire periode van de Peppers, grotendeels Blood Sugar Sex Magic & Californication, met een sound die nauwelijks van het origineel te onderscheiden is. Hun energieke en funky live performance zorgt gegarandeerd voor een vette avond!

Uit hoeveel bandleden bestaat Red Hot Chilinators?

Onze band bestaat uit 4 muzikanten. Frederik Jansen, Chamo Bijlmakers, Tim Mol en Jeroen Wagtmans.

alle-coverbands-video-blanco

Alternatieve rock, funkrock en raprock

• > Klik hier voor een greep uit ons repertoire

Can't Stop If You Have To Ask Dani California Factory Of Faith Funky Monks Otherside Apache Rose Peacock Fortune Faded Mellowship Higher ground Suck My Kiss Minor Thing Coffee shop Zephyr song Throw away your television My lovely man Don’t Forget Me Venice Queen Parallel Universe By The Way Scar Tissue The Righteous & The Wicked Aeroplane Purple Stain Californication Out In L.A. Under the Bridge Sir Psycho sexy Savior Snow Give it away

Het dak er af! Jullie een toffe avond, wij een toffe avond!

Red Hot Chili Peppers

Red Hot Chilinators komen uit Gorinchem, Arnhem, Breda, Den Bosch, treden op in Noord Brabant en in alle ander Nederlandse en Belgische provincies.

Meer info opvragen over Red Hot Chilinators, alvast reserveren en offerte aanvragen